Hatar dig maria aho !!!

asså maria   måste  göra mig  försylld annars går det bara inte  nu sitter  jag  hemma och  tråkar för att  jag  är fett försylld  medans   hon  är i skolan  ville verkligen gå men  kunde  inte  har så  jävla tråkigt   jag har  tagit  hundra  alvidon och  ipren men  inget  hjälper  måste  ner  till apotecket.   jag har inget o  säga  mer   att jag kommer  sitta hemma hela dagen  jag  ska se , ringa  någon  som kan komma hit o vara  med  mig  ! mamma och  pappa  är på jobbtet  och  alla är  i   skolan ...    jag  ska nog börja  städa lite  huset  är katastroffff!  ses  senare  då :)

Kommentarer
Postat av: maria -

hahahaha

2010-12-16 @ 15:21:44
URL: http://ahomaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0