hej !!

hejsan  alla  jag  har  varit  i  kyrkan  idag  sen  gick  vi   till  skopunkten  för  o  fixa  mina  skor  dom  hade   fått   något  fel  men i allafall   efter  det  gick  vi  till  mina   kusiner   va  var  där   typ  en  timma  eller nått  sen  kom jag hem  och  nu  sitter  jag och  bloggar  ska  snart  gå  och  städa min  säng  och  fixa  mitt  rum  sen  ska  jag  vänta   tills  maten  blir  klar   och  sen  äta  annars   har  jag  inte  gjort  nått  annat :)
angånde   festen och  bilderna   min  handikapade kompis  maria   glömde  kameran !!! :@  så  inga  bilder  men  vi  hade  kul  vi  kollade  på  sex  and  the city och  så  dansade vi  och   mysa  jätte  kul  var  det   :)
snart  sk  jag  lägga  ut  det jag  köpte  i lördags :)
hörs  då  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0