hello blöggen !!

hej  bloggen  idag  har  jag varit  i  stan,  jag  sa  att  jag inte  skulle  köpa  nåt  men  ändå kunde  jag  inte . Jag  köpte  en  röd  kjol  en svart  tröja  och  en  lila\blå klänning.  Sen  senare   idag  5  tiden  så  hade  vi  en  liten  jul  fest  med   tomtar  och   sånt  det  är  någon förening  som  jobbar  på  att  hjälpa  fattiga  eller  nåt  aja  skit  samma  vi  var  där  till  tio sen  drog vi  till min morbror och  va  där   tills   nu  och  jag kom  nyss  hem  har  varit  en lite   stressig  dag  men  det  ingår  i livet  annars  ska  jag  nu  klä av mig  fin kläderna  och sätta  på  mig  något  skönt  och  kolla på  tv   en  stund har  nog   några   bilder  till  er  från  festen och kommer  sätta  bilder på  det  jag  köpte  imorgon  om jag  hinner  ses  imorgon  då  :)   godnatt   på  er  så länge .   :-*
en  bild jag  bara  älskar  vet  inte  vf haha:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0