VAD JAG HATAR PROBLEM !

ja som sagt jag hatar problem . nu går det inte  att överföra bilderna till datorn jag pröva igår det gick inte  ska prova om  ett tag och se om det funkar . Ja annars har jag varit i skolan det var ingen vanlig skol dag  vi fick sovmorgon  till 9.30 då städa vi vårat klass rum och skåp och  bänkar  allt  i vårat klassrum snarare sagt . sen drog jag till stan hitta inget  idag men jag hade det kul i allafall sen åkte jag hem och har inte gjort nåt sen dess mer än  att sova och kolla på tv och nu sitter jag vid datorn och försöker fixa bilderna  jag lova er att  lägga upp på bloggen men det där snart löst det här med bilderna om tre dagar får jag den HAHAH  längtar  till jul !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0