BER OM URSÄKT :(

Jag  har  inte bloggat idag jag vakna  tidigt  fixa mitt hår sminka  mig  satte på mig kläder och  sen  drog vi till kyrkan. vi  var där till 12  tror  jag  sen kom  kom vi hem och  då fick vi gäster så  jag  satte mig  med  min kusin och  när   dom gick  så  skulle vi  äta  ute   min kusin från eskelstuna  var här   hela helgen så vi tog med henne och åkte till en resturang   och därefter  ringde jag amanda  och  fråga  om   hon orkade gå till rita hon sa att det är okej så vi drog till rita och kom  hem nyss  (vet lång historia haha)  men   det har  inte   hänt mer idag och bilder blir det inte  eftersom min mobil äri tusen bitar :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0