dålig på rubriker :)

hejsan  kunde  inte  bogga  på  grund  av  att  jag inte   hade  till gång  till  data  men  nu  har  jag det  just  nu  sitter jag  hos  min kusin jag  var  i  skolan som vanligt  snö härligt vi  slapp  jumpan ett  plus  haha   hatar  jumpan som fan annars  efter    skolan  åkte  jag  och dorkas   till maxi  sen  åkte  jag  hit  och  har  varit  här  och  kommer  oxå  sova  här  håller  på  och  fixa  bilderna  för  er skull  jag   ska  skicka  dom till min kusin som får   ladda  ner  dom till  hennes  data  och  sen  ladda  upp  dom  på  bloggen så  jag gör  ett  nytt  inlägg  med  bilderna  själva  och  dagens  oxå  så  vi  hoppas  att  det   funkar  som vi  ville  hejdö  så länge !

Kommentarer
Postat av: maria -

du lägger inte punkter eller inget när du skriver (man fattar inget) :P

2010-11-26 @ 23:15:46
URL: http://ahomaria.blogg.se/
Postat av: kristel

orkar inte ...

2010-11-27 @ 19:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0