heej !!!

hej  bölggen  kom hem från mina kusiner  för  typ två  timmar, jag  sov ju över  igår . sen åkte  jag till  stan och  köpte ett par nya skor och en svart kofta  som jag behövde . sen  gick vi det och åt  asså hos mina kusiner.  och  kom  hem  då för två timmar.då fick vi gäster  som gick nyss annars har  det inte  hänt så mycket  och  jag hade  samma kläder som jag hade igår kolla in bilderna längre ner  så  ser ni  vad  jag hade på mig  och  jag tror  inte  jag kan lägga  bilder på bloggen  eftersom min mobil  gick sönder  och  min kamera oxå  så jag hopas jag kan fixa det.
för till jul  kommer jag få en  ny   kamera i julklapp :) då får ni  bilder med bättre kvalitet  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0