Asså så tråkigt är mitt liv just nu....

1. Är du singel? nej
2. Är du lycklig? sådär :p
3. Är du uttråkad? Som fan!
4. Är du ledsen? lite (kärleks problem)
5. Är du italienare? eh nej? 
6. Är du gravid? nej!!!
7. Är du full? noppe!!
8. Är du en cooling? såklart!! dum fråga!
9. Är du från Irland? nej  
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Japp
skit
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? a  det  härhänt mig haha 
2. Har du nånsin blivit sårad? vem har inte.
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? japp :p 
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? nej
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? dorkas,eva  haha :)
6. Har du haft en hemlig beundrare? vad vet jag ;)hh?
7. Är du kär? japp
8. Vill du gifta dig i framtiden? får vi se
10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? ...
2. Hår eller ögon? Jag har båda så saknar inget
3. Katt eller hund? INGET!
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? Några få bästa vänner
5. TV eller Internet? BÅDAA!!
6. Coca-cola eller Pepsi? coca cola :P
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? utekväll jaoow!! =P
8. Pengar eller lycka? lycka 
9. Dag eller natt? Natt!! jag e nattmänniska ;)
10. MSN eller mobil? MOBIL!!!! kan inte leva utan den!

10 "Har du nånsin..."

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? jag smiter inte hemifrån :P
2. Brutit ett ben? a handen en gång haha
3. Gjort nåt du ångrar? jaa!!!!.. vem har inte..
4. Hoppat Bungee Jump? nej
5. Ljugit för någon du tycker om? ja tyvärr =/
6. Ätit en hel tårta? haha nej!! 
7. Gjort bort dig offentligt? nee..
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? nej
9. Gråtit när ett husdjur dog? hahah nej 
10. Velat försvinna? typ för tillfället
skit
Vad såg du på tv sist? kommer inte ihåg haha 
Vems blogg läste du sist? Kenzas
Vad åt du sist? kebabrulle
Vem pratade du med sist? amanda 
Vem ringde du sist? amanda
Vem messade du sist? Anonym ;)
Vad läste du sist för bok? huset vid vägens slut 
Vem pussade du sist? eva  ;)
Vem kramde du sist? mumii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0