asså !!! damp!!

he alla har damp just nu med det är facktiskt roligt att  veta varför :) ! hör  jag ghade duchat klart och är i mitt ru, alla persiener är stängda och jag är helt nak.. och ska sätta på mig kläder med då hör jag en stort BOMB ! i mitt fönster  kollar na från gården spelade fotboll ute och sköt mot mitt fönster jag blev skit rädd jag tog min handul och gick ut från rummet och venm har vi hemma hoss oss telgebostäder killen OMG!!!jag sprang in i kladkammaren och gömde mig och ropa på min mamma hon ba vad ? jag sa mamma dom har tagit  söder  mitt fönster !! sen hade som sprungit i väg jag tror nog der var första gånmgen dom sprang så snabbt:) HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH just väntar jag på att amanda och rita ska komma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0