asså sakanat er som fan !!!! förlåt!!

Hej bloggen ! ja  som ni har märkt så har jag inte bloggat på ett tag asså det harvarit fult upp här, sen hade vi inte internet. Och nu har vi kommit i årdining så kommer telgebostäder på att dom  måste renovera vårat hus!! as jobbigt så nu är det stökigt igen dom har tapetserat två rum och nu håller dom på med köket och hallen så just nu är det upp och ner :) inte nog med det så har jag fult upp med läxor och sånt. Nu skiter vi i det aja jag har haft dans idag med maria sen efter dansen drog vi en runda till stan  och efter det typ vid åtta tiden drog jag och maria ut på en prommenad ,köpte inget där efter som på måndag ska jag och tjejena ut till särholmen..  kommer behöva lite smycken och sånt så det ska bli trevligt  jag har ju bäställt en klänning från nelly till påsken så jagf måste ha något med den jag gillar inte smycken men jag ska nog köpa det ändå tyckte att långa örhengen med kedjor och fjädrar var fint maria hade på sig dom och fick ont i örat och sa tull mig att sätta på sig dom  och det passade värkligen så där hadeni en histoeia om örhengen haha . så just nu kollar jag på tv tror jag ska ducha efter en hård träning idag  blir man svettig hah vi har kommit in i den nya koriografin skit bra dans älskr den faktiskt men nu säje jag hej då och jag kommer blogga mer  nu vi får hålla tummarna på att det går här har ni  klänningen jag bästellde
snygg va ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0