problem.... efter problem

heuj bloggen vår data dog så  vi fick laga den och det tog tid så jag har inte hunnit blogga men nu lever den igen !yeeess  vet inte vad jag skulle göra utan den annars har jag bara  varit hemma under helgen gick till kusiner och så men inget specielt . ja annars har det varit  ganska bra i skolan  imorgon har jag tandlärkartid hoppas jag får vetanär jag ska ta bort den här  jobbiga tandställningen hoppas att det är snart !! aja komm nyss från dorkas hade tråkifgt såm jag drog dit är lite hungrig ska ta och äta lite har inga bilder juste jag köpte de här skorna som är lite stora om jag inte hittar min storlek så lännnar jag tbx dom .. syng jag gillar dom väldigt mycket :( ses senare ska äta lite återkommer om en timma eller två :*
åå måste dom vara stora på mig!!:@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0