ur tråkigt!!!

asså fattar ni att jag gick på den där skit grejen i skärholmen i onödan det var inte så god mat och inte roligt!!
men jag träffade min  lärare där  leylufer och en kompis till mig mirai satt med henne sen  när det var slut så drog vi hem .. skit kul eller hur ! och hade inte lust att ta bilder var värkligen utråkad kunde  hällre sitta hemma och plugga på mitt no prov som  jag har nu på tisdag och jag har inte öppnat boken ! fyfan på mig   asså kan inget  aja  måste minst skaffa ett G eller om det går bra VG asså har så mycket o göra vet inte vart jag ska börja
1.städa min säng (som jag inte gjort än )
2.plugga på no provet
3.plugga matte på onsdag oxå!!
4.städa min garderob (katastrof man hittar inget)
5.plus hjälpa mamma  med städningen hemma
så mycket har jag o göra hinner inte blogga mer idag tror jag så vi ses imorgon
här har ni en bild på min katastrofala garderob:)
det är är utan mina fest kläder (plus det finns en till våning där uppe hade inte lust o  ta kort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0